Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy magyar rosszlány blogja

Ez egy teljesen hétköznapi magyar kurva blogja.

Friss topikok

  • Ninalany88: Szia kedves Blog író! A nevem Nina, és a prostitúcióból írom a szakdolgozatomat, mivel látom hogy ... (2011.07.25. 18:45) Készen vagyok!
  • elinor666: Szia! Véletlen lyukadtam ki itt, és nem gondoltam ilyen szabadszájó nyílt blog még van, és ezt íg... (2010.09.25. 18:11) Leamortizáltak.
  • Egy hozzászóló:): Helló Te kis Rosszlány:) Én is megírnám az ehhez kapcsolódó témához a véleményemet, remélem nem b... (2010.03.03. 06:22) Nincs cím
  • Antimoiros: looooooooooooooooool (2009.05.14. 19:08) A kurva és a Corvinus találkozása...
  • Antimoiros: Szia! Nem tartom gáznak: tényleg baromira nem vagyok képben. Néha még arra a kijelentésre is ragad... (2009.04.07. 18:27) Hú, de nem vagytok képben!

Linkblog

Mégiscsak válság van!

2009.03.06. 23:14 magyar rosszlány

Pocsék napom volt. Egy csomó telefonáló, érdeklődő, de időpontot egyik sem kért. Péntek van, a hétvégére összesen 3 vendég van beírva a naptáramba. Bassza meg, holnap mindenképpen bemegyek a főiskolába, nem lesz jobb dolgom. A sok kiéhezett kan majd csorgatja a nyálát. Ingyen dugnának a szemetek. De hát...ilyen az élet. A szent, szeretett kis feleségük sem dug ingyen, lehet vinni őket vásárolni minimum. De ezek ingyen azért belémtolnának egy-két patront két matekóra között, az ingyenélők. Pedig nekem lehet fizetni direktbe, nem kell a sallang. Tényleg, kupit csinálok a főiskolából. Leszopok valakit ingyen, következő konzultáción meg ismét, csak majd kérek valamit cserébe. Úgyis csak unatkoznak az iskolában, ha jót teszek néhány kannal, biztos hírem megy. Úristen, pénzesebb arcokkal kell főiskolára járnom. Megyek a Corvinusra MBA-zni. Jó gondolat, szarok a fősulimra, megyek ismerkedni Corvinusos tagokkal, kiürítek néhány zacsit. ÁÁÁÁ, méghogy nem jó a felsőoktatás semmire!!!! Csúcsszupi vagyok, blogírás közben jönnek a jó gondolatok!

Szólj hozzá!

Címkék: szex kurva érdeklődő mittoménmi

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarprosti.blog.hu/api/trackback/id/tr16986477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása