HTML

Egy magyar rosszlány blogja

Ez egy teljesen hétköznapi magyar kurva blogja.

Friss topikok

  • Ninalany88: Szia kedves Blog író! A nevem Nina, és a prostitúcióból írom a szakdolgozatomat, mivel látom hogy ... (2011.07.25. 18:45) Készen vagyok!
  • elinor666: Szia! Véletlen lyukadtam ki itt, és nem gondoltam ilyen szabadszájó nyílt blog még van, és ezt íg... (2010.09.25. 18:11) Leamortizáltak.
  • Egy hozzászóló:): Helló Te kis Rosszlány:) Én is megírnám az ehhez kapcsolódó témához a véleményemet, remélem nem b... (2010.03.03. 06:22) Nincs cím
  • Antimoiros: looooooooooooooooool (2009.05.14. 19:08) A kurva és a Corvinus találkozása...
  • Antimoiros: Szia! Nem tartom gáznak: tényleg baromira nem vagyok képben. Néha még arra a kijelentésre is ragad... (2009.04.07. 18:27) Hú, de nem vagytok képben!

Linkblog

Dolgoztam, ti nem szoktatok?

2009.04.05. 00:06 magyar rosszlány

Wow, micsoda komment. Kicsit fáradt vagyok a blogoláshoz, meg az elmúlt napokban igen sok műsor foglalkozott a TV-ben is azzal, hogy mi mindennel bolondítják a naiv kislányokat az ügynökségek. Meg én is utánajártam egy-két dolognak. Többek között ezzel voltam elfoglalva a napi teendőim mellett....

Nem, Fókamóka teljesen rossz helyen keresgél, én egy 120 kilós hamburgerzabáló informatikus vagyok, aki prostinak képzeli magát.....Vicceltem. De azért vagyok annyira szipiszupi, hogy ne kelljen magam egymillió lány között hirdessem a neten. Aki erre kényszerül, annak már nagyon nehezen megy a szekér. És szegény kolleganőim vannak annyira buták, hogy ezt egy kisebb összefogással ne küszöböljék ki. Inkább csak versengenek vagy inkább marakodnak egymással.

Na, tépek aludni, költöztetem a fétis stúdiómat, úgyhogy keresztbe állnak a szemeim a fáradságtól, elnézést az olvasóktól a kimaradásért, de lesz ez még így se, ahogy a volt stricim mondaná:)))

 

 

6 komment

Címkék: mittoménmi

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarprosti.blog.hu/api/trackback/id/tr941046799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antimoiros 2009.04.06. 04:27:21

Szia! Örülök, hogy újra hírt adsz magadról! Bár baromi sok dologban nem értek veled egyet, nagyon szórakoztató olvasni a blogodat. Ezt az, "ahogy a volt stricim mondaná" kitételt nem egészen tudom kontextusba helyezni, mert 03.09. ezt írtad: "úgyhogy én úgy döntöttem, inkább pénzért függetlenül csinálom." Persze nagyon is lehet, hogy az én információim hiányosak, de az is előfordulhat, hogy mégsem az vagy, akinek mondod magad... Ez külön érdekessé teszi az egészet! Legjobbakat!

amnesiac 2009.04.06. 11:23:17

ha jól értettem, a hölgy egyszer már abbahagyta a karrierjét, aztán - jobb híján - megint újrakezdte. a 'volt strici' tehát valszeg az előző pályafutás kísérőjelensége volt, mostanra viszont már megáll a saját lábán is, nem kell neki egy szemét ingyenélő. amúgy meg dögöljön meg minden strici, ez az én privátice magánvéleményem...

amnesiac 2009.04.06. 11:24:17

"költöztetem a fétis stúdiómat, úgyhogy keresztbe állnak a szemeim a fáradságtól" - esetleg a blogod olvasói segíthetnének... persze nem ingyen... ;-)))

Antimoiros 2009.04.06. 13:49:28

Én nem így értettem... A stricikkel kapcsolatban teljesen egyetértek. :) A második hozzászólásod pedig igazán termékeny lehetne! ;) Nekem már az is bőven elég "fizetség" lenne, ha ezáltal megtudhatnám, hogy igazán az, akinek mondja magát! (Nem tudom lennénk-e elegen ;)))

amnesiac 2009.04.06. 14:36:27

stricik: ha nem lennének, sokkal kevesebbet kéne vállalniuk a lányoknak, ergo sokkal kipihentebbek, frissebbek lennének, ergo a vendégeik is jobban éreznék magukat. amúgy meg 80%-ban csak a másik stricitől védik a lányaikat... no de ahol friss hús van, ott vérszívó poloska is kerül azonnal...
második hozzászólás: esetleg egy segítőkész blog-tali? és tényleg, a fizetség lehetne csak az ismerkedés, aztán mindenki maga döntse el, hogy tovább is lép-e vagy sem...

Antimoiros 2009.04.06. 16:52:09

Támogatnám az utóbbit! A stricis kitételre semmit nem tudok érdemben reagálni. Ezt a világot eddig részben sikeresen kirekesztettem az életemből. Bár volt egy haverom haverja, aki az volt. A karja vastagabb volt, mint a combom, úgyhogy nem nagyon firtattam, hogy mit gondolok róla. Csepelen próbálunk, és a benzinkútnál, ahol kaját, piát tankolunk vannak lányok. Egyszer fültanúi voltunk, hogy beszél egyikükkel a stricije... Konkrétan arra kaptuk fel a fejünket, hogy "ha nem adod a pénzemet időre, akkor a nyakad köré tekerem a beleid"... Nem sírnék utánuk, ha kipusztulnának, na... ;)
süti beállítások módosítása