HTML

Egy magyar rosszlány blogja

Ez egy teljesen hétköznapi magyar kurva blogja.

Friss topikok

  • Ninalany88: Szia kedves Blog író! A nevem Nina, és a prostitúcióból írom a szakdolgozatomat, mivel látom hogy ... (2011.07.25. 18:45) Készen vagyok!
  • elinor666: Szia! Véletlen lyukadtam ki itt, és nem gondoltam ilyen szabadszájó nyílt blog még van, és ezt íg... (2010.09.25. 18:11) Leamortizáltak.
  • Egy hozzászóló:): Helló Te kis Rosszlány:) Én is megírnám az ehhez kapcsolódó témához a véleményemet, remélem nem b... (2010.03.03. 06:22) Nincs cím
  • Antimoiros: looooooooooooooooool (2009.05.14. 19:08) A kurva és a Corvinus találkozása...
  • Antimoiros: Szia! Nem tartom gáznak: tényleg baromira nem vagyok képben. Néha még arra a kijelentésre is ragad... (2009.04.07. 18:27) Hú, de nem vagytok képben!

Linkblog

A kurva és a Corvinus találkozása...

2009.03.07. 21:24 magyar rosszlány

Ez a nap is eltlelt. Egy szeles, undorító szombat. Bementem a főiskolára, a sajátomra, hát nem tolongtak az érdeklődők. Két órát leültem, néztem az unott, fáradtan ásítozó arcokat meg a banyát a táblánál, aki az integrálszámítás szépségeit ecsetelte volna, csak nem negyon volt kinek. Mellettem egy srác idegesen fészekődött, fél óra alatt kiszedtem belőle, hogy kitette a feleségét a plázába vásárolni a béke kedvéért, amíg ő itt ül. Az volt a bibi, hogy a bankkártyája az asszonynál maradt a pénztárcában. Nagyszerű, a hétvégi balek és a polgári ribanc szokványos esete.... az a kurva biztos megtalálja a kártyát, mondogatta a fickó, elkölti az összes pénzem.

Kétórás terepszemle után rájöttem, hogy a suliban minden a megszokott, a banya a táblánál, lestrapált kispolgárok a padban, a kopott padok a helyükön, tévéző, seggemet megbámuló portás, dögunalom.

A tegnapi tervemnek megfelelően átnéztem a Corvinusra. Hmmm, fincsi....öltönyös lestrapált manusok, kávéval a kezükben, de van köztük pár kipihentebb, vidámabb arc. VADÁSZTERÜLET! A probléma az volt, hogy ezt más lányok is így gondolták. Büfé tájéka, aula, minden mozdulatomat éles női tekintetek kísérik. Kezdett a hátamon futkosni a hideg, ezért megindultam az egyik leválasztódó csoporttal valami előadásra. Első rundban egy halom papucs közepén találtam magam, néhány vihogó titkárnőszerűtől üldözve. Brrrr, szünet után figyeltem, hogy hova ülök. Némi szemezgetés után megvolt a leendő áldozat, határozottan bevágódtam mellé a padba. Bejött a dolog, egy óra után állt a cerkája, a legtávolabbi női vécében ömlött belőle a kétheti idegesség. Huh, megint jót tettem, pasi összeszedte magát, dumcsi-kávé a Westendben, kaptam mellé egy pár szipiszupi csizmát, puszika, elváltunk, majd hívlak. Gyorsan robogtam haza, mert jött a kliens.

Kliens jött, telefonálgatás és elnézést közepette félóra késéssel. Mire ideért, rámrohadt a smink. Benyögte, hogy siet, mert a családi vacsora, blablabla, anyád gondoltam. Miért nem a hájas tespedő feleségedet keféled akkor a vacsora után? Nem baj, ilyen egy kurva sorsa, miénk az összes piszkos meló. Tíz perc alatt durrantottam a fickót, erre benyögte, hogy léci még egyet. No itt kiakadtam, most sietsz vagy nem, te majom. Hát megszenvedtem. A lábaim, a hátam, a nyakam, minden kiakadt mire mégegyszer elsült. Még jó, hogy nem a seggemben akarta a másodikat végigtornázni, egy hétig nem tudnék anált vállalni egy szarházi dekoncentrált köcsög miatt. Esküszöm, kb. arra a tíz másodpercre tudott figyelni, amíg jött belőle a cucc.

Kiengedtem az ajtón, ledugtam az ujjam és kivágtam a taccsot. Utálom az ilyen tetvek spermáját a gyomromban. Jó lenne kitalálni, hogy eljön dugni egy jót és kikapcsolódik, mert ezt otthon nem kapja meg, vagy rohan. Idióta irodista mittoménmik! Annyi saját akaratuk nicsen, hogy elszabaduljanak kéthetente egy jót kefélni a világ elől! Lassan a villamoson szeretnének kielégülni telefonálás közben, akkora idióták. Pfuj, még egy rókát szabadon engedtem, mostmár jól vagyok.

2 komment

Címkék: prosti kurva taccs corvinus

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarprosti.blog.hu/api/trackback/id/tr30988164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZHN 2009.05.10. 17:36:04

"minden mozdulatomat éles női tekintetek kísérik" - ezek kolleginák, szimplán féltékenység, vagy nem éppen iskolai egyenruhában voltál?

Ezt a csizmavásárlás dolgot előre megbeszéltétek? Nem azért, de ez a kommunikáció mesteri szintje. Eleve rámész egy faszira, le is kúratod vele magad - amit férfitársaim nevében köszönök szépen -, és még arra is időben rávezeted, hogy nem puszira megy... ha ehhez mindenkinek volna elegendő lélekjelenléte, pláne nekünk fasziknak, akkor nehezebb volna a megélhetésed. Képességeidnek eme része asszem irígylésre méltó.

Érdekes, ezt fordított szituációban... ez minket is jellemez, és a nőket is. Ha én odabájolgok vmi luvnya mellé egy egyetemen, hogy helló mi, elküld a picsába, de minimum undorító vagyok, mint azok a zöld zakós, elsőnek berúgó apukák az esküvőkön, akik seggeket markolásznak. Szóval érdekes, hogy aki konkrét baszási ajánlatot tesz egy nőnek, az "undorító", amennyiben nem tetszik a nőnek, és "izgatóan pofátlan", amennyiben tetszik. Mi viszont egyöntetűen kurvaizgatónak tartjuk ezt - jellemző, mindegy, csak basszanak meg... mindkét jelenségről megvan a véleményem :)

Gizda fogás mindenesetre, erős, hogy egyáltalán van ilyen. Pazar.
süti beállítások módosítása