HTML

Egy magyar rosszlány blogja

Ez egy teljesen hétköznapi magyar kurva blogja.

Friss topikok

  • Ninalany88: Szia kedves Blog író! A nevem Nina, és a prostitúcióból írom a szakdolgozatomat, mivel látom hogy ... (2011.07.25. 18:45) Készen vagyok!
  • elinor666: Szia! Véletlen lyukadtam ki itt, és nem gondoltam ilyen szabadszájó nyílt blog még van, és ezt íg... (2010.09.25. 18:11) Leamortizáltak.
  • Egy hozzászóló:): Helló Te kis Rosszlány:) Én is megírnám az ehhez kapcsolódó témához a véleményemet, remélem nem b... (2010.03.03. 06:22) Nincs cím
  • Antimoiros: looooooooooooooooool (2009.05.14. 19:08) A kurva és a Corvinus találkozása...
  • Antimoiros: Szia! Nem tartom gáznak: tényleg baromira nem vagyok képben. Néha még arra a kijelentésre is ragad... (2009.04.07. 18:27) Hú, de nem vagytok képben!

Linkblog

Készen vagyok!

2009.04.23. 23:17 magyar rosszlány

Vége a költöztetésnek!!! Hurrá, van szép stúdióm!!! Festettem falat, fuga nevü trutymákot kentem a csempe közé a fürdőben, az egész kipergett a második zuhanyzásnál, mert elbénáztam, lett szép karnisom mélybordó függönnyel hatodik felszerelésre, de most készen vagyok, minden kellemes bordó, igazi lágy fényű piros lámpákkal, nem nyikorgó ággyal!!! Van még egy-két csinosítani való, de minden használható, és megnyugtat a tudat. Végre a vendégek lesznek újra középpontban.

 

Mit csinál egy strici, ha nem megy a bolt? Lelket önt a csajokba, ha lealázták őket, és nincs kedvük dolgozni, dizájnt vált, ha a vendégek már megszokták a lányokat, új ruci, új frizura stb. Ha kell, kiveri a csajból a kokszot, mert atom anyagozott, agonizáló csajokra sokan nem kíváncsiak. Egy prostinak általában nincsen pasija, akinek lelkizhetne, erre is marad a strici. Már amelyik hajlandó rá....  És ha nagyon muszáj, piacot is lehet váltani. Minden jót, megyek, beesem az ágyba.

6 komment

Címkék: prosti mittoménmi

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarprosti.blog.hu/api/trackback/id/tr301083007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antimoiros 2009.04.26. 01:02:06

Gratulálok a stúdiódhoz!
Piacot váltani? hehe

guy 2009.06.23. 13:38:05

mindegy ki írja, végre egy őszinte blog :-) Kicsit felüdülés a sok bódiszilvis baromkodás után.

Antimoiros 2009.06.23. 22:58:18

...csak sajnos vége... :)

guy 2009.06.24. 16:08:32

Ő de kár, sajnos későn írtam be a gugliba a prosti+blog kifejezést, és a gugli ezen kívül más használhatót nem talált. :-(
Van alternatíva? ;-)

savanyúUbulka 2011.07.11. 00:34:11

remélem megrohadtál a föld alá kaparva fejjel lefelé azóta, vagy pcsánrúgott valami jóakaró, hogy indokínában értél földet és azóta mao-ce-tung unokaöccsei koptatják a fosódat. Ócska ribanc

Ninalany88 2011.07.25. 18:45:13

Szia kedves Blog író!
A nevem Nina, és a prostitúcióból írom a szakdolgozatomat, mivel látom hogy nyíltan felvállalod és mesélsz az élményeidről szeretnélek megkérni ha látod ezt a hozzászólást írj nekem egy üzenetet az email címemre, nina20@mailbox.hu - szeretnék veled úgymond "interjút" készíteni, ha beleegyezel, természetesen név nélkül.

Üdv., várom leveled ha látod!
Nina
süti beállítások módosítása