Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy magyar rosszlány blogja

Ez egy teljesen hétköznapi magyar kurva blogja.

Friss topikok

  • Ninalany88: Szia kedves Blog író! A nevem Nina, és a prostitúcióból írom a szakdolgozatomat, mivel látom hogy ... (2011.07.25. 18:45) Készen vagyok!
  • elinor666: Szia! Véletlen lyukadtam ki itt, és nem gondoltam ilyen szabadszájó nyílt blog még van, és ezt íg... (2010.09.25. 18:11) Leamortizáltak.
  • Egy hozzászóló:): Helló Te kis Rosszlány:) Én is megírnám az ehhez kapcsolódó témához a véleményemet, remélem nem b... (2010.03.03. 06:22) Nincs cím
  • Antimoiros: looooooooooooooooool (2009.05.14. 19:08) A kurva és a Corvinus találkozása...
  • Antimoiros: Szia! Nem tartom gáznak: tényleg baromira nem vagyok képben. Néha még arra a kijelentésre is ragad... (2009.04.07. 18:27) Hú, de nem vagytok képben!

Linkblog

Nincs cím

2009.03.12. 18:18 magyar rosszlány

Körbenéztem az erotikus munka hírdetéseket. Nem volt jobb dolgom, meg érdekel is. Káprázik a szemem a monitortól.

Ez egy vicc. Nem, sok újság együtt már egy egész kabaré. Például az expressz. Erotikus munkára keresünk csinos lányokat 8-10 napos turnusokban Svájcba, Németországba, Austriába és így tovább. Kereseti lehetőség 1000 euro naponta. Na jó, van ahol csak 500 eurot ígérnek. Micsoda? 300 rugó naponta, esetleg csak 150? Annyiért a bantu négert is...Ha így lehetne kint keresni, svájci jólétben szenvedne ez az ország. Másfél hónap alatt egy garzon árát lazán össze lehetne rakni... És van olyan hülye picsa aki ezt a maszlagot elhiszi? Van még jobb: helyenként ezt szexmentes munkával ígérik. Csak kimegyek, rázom magam egy asztalon és dől a lé. És még csak szépnek sem kell lenni. Agyonsminkelve, félhomályban, villódzó fények mellett nem tökmindegy ki tekereg a rúdon?

Mi lehet ez megtévesztő propaganda? Kíváncsibb és pletyósabb vagyok, mint a nagyanyám. Utána kell járnom. Bitagyú fórumlakó leszek vagy két napra. Meg kell fejtenem, hogy miért nincs minden magyar lánynak luxuspalotája!

Nagy unalmamban bevásároltam női cuccokból, fogyóban voltak. Vettem mellé minden fontosat, pl. nyakláncot, togyogós-orrösszeakadós cipőt, táskát, majd hazaérve , hogy elcsodálkoztam, hogy valaki már telehordta ilyenekkel a szekrényemet, nincs már hova pakolnom. Nemhiába, nőből vagyok. Azért majd egyszer legalább felveszem őket. ígérem.

Telefonálgatnak a kuncsaftok, kezdik rossznéven venni a kényszerszabimat. Holnapra vállaltam két könnyebb melót, nehogy ügyfélvesztés legyen a vége. Nem szeretnék a lazits.hu-n a kétszázmilliomodik kis hirdető lenni. Vajon ők miért nem mennek ki egy kis könnyed seggrázásra magyar ügynökségen keresztül? Az ostobák!

Hétvégi közgázos pasinak nyoma sincs. Remélem, lassan erőre kap, mert jóképű volt.

 

5 komment

Címkék: szex átverés kurva mittoménmi

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarprosti.blog.hu/api/trackback/id/tr16998474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxx101 2009.03.13. 16:10:43

Valahol vent van rólad kép?(neten)
Érdekes ember lehetsz ha egyszerre tudod tolni a közgazdaságtant és ezt. :)

xxx101 2009.03.13. 16:18:21

Az lhp-n egy kaukktojás nőt látok az viki.
Te vagy az?

xxx101 2009.03.13. 16:25:35

...vagy kriszta, de ő már tényleg jól néz ki. Erre akettőre tippelek... esetleg 3, tippként rebeka, de a krisztának örülnék jobban :) Na melyik, hol vagy?

S Mädchen 2009.03.13. 17:18:11

Szia rosszlány! Én még nagyon kezdő vagyok. Arra már én is rájöttem, hogy az összes hírdetés egy nagy lehúzás az expresszben. Te egyedül dolgozol? Nincs szükséged társra? És a barátod tud a dologról? Hol lehetne veled dumcsizni, mert sok mindent naon nem értek...

Egy hozzászóló:) 2010.03.03. 06:22:20

Helló Te kis Rosszlány:)

Én is megírnám az ehhez kapcsolódó témához a véleményemet, remélem nem bánjátok...:) Kezdem az elején...
Nos én is nem rég kezdtem el ezt a business-t de azt kell hogy mondjam hogy nem egészen adok igazat a téma Nyitójának. Én hirdettem az expresszen magam és írtak is egy jó páran. (kb. 50 ember) Ebből én kiválasztottam egy olyan személyt akihez én elmentem dolgozni 3 hétre. (Svájcba) Nos velem korrektek voltak, csak ott nagyon szigorúak a törvények, valamint elég keményen adóznak ebben a munkakörben a lányok (ha illegálisan akarja csinálni az ember) és inkább úgy gondoltam hogy más merre próbálok keresgélni.
Szerintem lehet jó álláslehetőségeket találni az expresszen,csak nagyon figyelmesnek kell lenni,mert valóban könnyen átvágják az embert...
És azért valljuk be őszintén hogy sok a hülye lány,aki szeret fejjel menni a falnak...az ilyenre én meg csak annyit szoktam mondani,hogy meg is érdemli!!!
Szerintem egy pár e-mailből ha nem is teljesen, de 60-70 %-ig kilehet szűrni a csalókat.
süti beállítások módosítása