HTML

Egy magyar rosszlány blogja

Ez egy teljesen hétköznapi magyar kurva blogja.

Friss topikok

  • Ninalany88: Szia kedves Blog író! A nevem Nina, és a prostitúcióból írom a szakdolgozatomat, mivel látom hogy ... (2011.07.25. 18:45) Készen vagyok!
  • elinor666: Szia! Véletlen lyukadtam ki itt, és nem gondoltam ilyen szabadszájó nyílt blog még van, és ezt íg... (2010.09.25. 18:11) Leamortizáltak.
  • Egy hozzászóló:): Helló Te kis Rosszlány:) Én is megírnám az ehhez kapcsolódó témához a véleményemet, remélem nem b... (2010.03.03. 06:22) Nincs cím
  • Antimoiros: looooooooooooooooool (2009.05.14. 19:08) A kurva és a Corvinus találkozása...
  • Antimoiros: Szia! Nem tartom gáznak: tényleg baromira nem vagyok képben. Néha még arra a kijelentésre is ragad... (2009.04.07. 18:27) Hú, de nem vagytok képben!

Linkblog

Ajaj, üres a Platz

2009.03.12. 03:35 magyar rosszlány

Megjártam a rosszlányok játszótereit. Nem volt tolongás. Két igen szép félvér lány unatkozott egy fekete merci mellett ott, ahol eddig sorban álltak kuncsaftért. Vagy 100 méterrel feljebb állt még 2 fekete kocsi kopaszokkal, levetkőztettek a szemükkel és finoman szóltak, hogy vagy letesztelnek és beállok a melóba, vagy csirkeaprólék. Nem vágytam az ISO 140000 akárhanyas minősítésükre, felvettem a nyúlcipőt.

Eddig itt minden fogatlan vénasszony kuncsafthoz jutott, most pedig a minőségi portéka sem megy. Ich bin über ein bisschen überrascht und vertauscht. Ich soll nach Wien zurück, und Budapest vergessen. Verdammt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarprosti.blog.hu/api/trackback/id/tr73997107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása