HTML

Egy magyar rosszlány blogja

Ez egy teljesen hétköznapi magyar kurva blogja.

Friss topikok

  • Ninalany88: Szia kedves Blog író! A nevem Nina, és a prostitúcióból írom a szakdolgozatomat, mivel látom hogy ... (2011.07.25. 18:45) Készen vagyok!
  • elinor666: Szia! Véletlen lyukadtam ki itt, és nem gondoltam ilyen szabadszájó nyílt blog még van, és ezt íg... (2010.09.25. 18:11) Leamortizáltak.
  • Egy hozzászóló:): Helló Te kis Rosszlány:) Én is megírnám az ehhez kapcsolódó témához a véleményemet, remélem nem b... (2010.03.03. 06:22) Nincs cím
  • Antimoiros: looooooooooooooooool (2009.05.14. 19:08) A kurva és a Corvinus találkozása...
  • Antimoiros: Szia! Nem tartom gáznak: tényleg baromira nem vagyok képben. Néha még arra a kijelentésre is ragad... (2009.04.07. 18:27) Hú, de nem vagytok képben!

Linkblog

Ebből még válság lehet, bassza meg

2009.03.10. 18:44 magyar rosszlány

A tegnapi események után, hmmm nyalogatom a sebeimet. A patikában az idős gyógyszerésznő adott valami fertőtlenítő-hámosító hüvelykúpot, csíp, de ez van. Keveset mozgok vele.

Rossz hír: legjobb barátnőm nem bírja tovább a magyar állapotokat, megy végleg külföldre. Először csak félig értettem, de szétnéztünk a neten: szexmost.hu, piroslámpa.net és így tovább. Megrémültem. Ennyi lány Európára is sok. Mire végignéztem egy honlapon a kínálatot kifolyt a szemem. Ez tényleg rosszat jelent rám nézve. Három évvel ezelőtt negyedennyi lány nem hírdetett. Egy darabig próbáltam figyelni, ki a régi, ki profi, ki amatőr, de fonalat vesztettem. Még a swap is betelt, annyian vannak. Jézusom, vagy ki, segíts, bmeg. Ha a fentlévő lányoknak csak a fele dolgozik valahogy, mert ennyi profi nincs, az akkor is nagyon sok. Össze fog omlani a piac, ezek csak a privát lakásban egyedül vagy párban dolgozó lányok. Mellette ott a rengeteg nappalis egyetemista-főiskolás, akik egy-két évet nyomulnak, de szülők miatt nem hírdetnek, az útmenti lányok, akik nem hírdetnek...... mellé a külföldi csajok. Bassza meg, ennyi álló fasz nincs a világon, amit ennyien kiüríthetnénk. A pasik fele 35 fölött már impotens, pont amikorra jól fizető kuncsaft lehetne belőle, ráadásul viagrázni sem lehet őket világba a szétstresszelt szivük miatt.

 Lehet, hogy ennek a szakmának is lőnek, pedig ez mindig ment. Nem lehet ekkora felfordulás a világban, vagy csak én veszem későn észre?

Így már értem a tegnapiakat. Bármit megtehetnek a pénzért, mert nem jönnek többet vissza. Jövő héten elmennek más lányhoz, és azt alázzák meg vagy verik szét. Nagyszerű, mire szakmán belül híre menne a dolognak, nem.... ekkora kavarodásban nem tud híre menni semmilyen dolognak.

Stricivel dolgozni öngyilkosság, de az sem buli, ha a kuncsaft csinál belőlem csirkeaprólékot. Aranyközépút kell. Nekem meg gondolkozni. Ez nem lesz jó sehogysem, az éhhalál nem éppen a kedvenc szórakozásom, robbantott csirkeként végezni megint nem.

A bánatos faszért járok én főiskolára, ha nem lettem okosabb. Kereslet-kínálati függvény Marshall-kereszt, hókuszpókusz, de ez most egy kibaszott éles probléma. Asszem a prosti gondját prosti aggyal kell megoldanom magamnak, mert a közgazdaságtant mintha nem erre találták volna ki. Mert ha lederiválom a nemlétező függvényt, na akkor sem lesz több teli farok nagyfaluban. Lehet, hogy külföld, megvárjam a diplomát vagy sem, ha külföld??? Gondolkodóba estem, este kinézek, mennyi csaj van a platzon. Gazdasági öszzeomlást sejtek. Ájemkonfjúzd, folyt. köv.

Szólj hozzá!

Címkék: címke bazmeg az mittoménmi

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarprosti.blog.hu/api/trackback/id/tr70994233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása